O nas

o ibris

Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS; www.ibris.pl) specjalizujący się w badaniach rynku i opinii publicznej oraz w doradztwie w zakresie strategii marketingowych został założony w 2014 roku.
W ciągu dziewięciu lat swojej działalności staliśmy się jednym z największych w Polsce ośrodków badań opinii wykonywanych na zamówienie podmiotów publicznych, mediów tradycyjnych i internetowych oraz wiodących przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych.

IBRiS wykonuje badania i ekspertyzy na zamówienie instytutów naukowych, uczelni wyższych, polskich i zagranicznych instytucji rządowych, mediów, organizacji pozarządowych i partii politycznych, międzynarodowych koncernów, polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, agencji reklamowych oferując niestandardowe rozwiązania wypracowane w odpowiedzi na unikalne potrzeby klientów.

Partnerzy projektów ibris

Zrealizowaliśmy wiele prestiżowych projektów badawczych, m.in. dla firm takich jak: Deloitte, PwC, Ernst&Young, Dentons, Emirates, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów RP, Polskiego Funduszu Rozwoju; Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej, Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych; Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Polskiej Agencji Handlu Zagranicznego, Telewizji Polsat S.A., Polskiego Radia S.A., Telewizji Polskiej S.A., dziennika „Rzeczpospolita”, banków PKO Bank Polski, Santander Bank, Millennium Bank, Bank Gospodarstwa Krajowego, koncernu PKN ORLEN i Fundacji ORLEN, Totalizatora Sportowego i Fundacji Lotto, firm branży FMCG i wielu innych kluczowych firm polskich i globalnych.

1 miejsce

W 2022 i 2023 roku IBRiS zdobył tytuł najsilniejszej marki badawczej w Polsce, według rankingu TOP MARKI, magazynu Press.

1 miejsce

IBRiS zdobył 1 miejsce w jednej z miar oceniających trafność sondaży, w Konkursie o Puchar Pytii, organizowanym przez Uniwersytet Jagielloński.

5,5 mld zasięgu informacji

Zasięg informacji medialnego przekazu IBRiS wynosi ponad 5,5 mld. W ciągu ostatnich 6 miesięcy rzeczywiste dotarcie informacyjne IBRiS wynosiło średnio ponad 94 mln.

Forum ibris

W marcu 2021 roku uruchomiliśmy własne medium - Forum IBRiS. Zaczynamy od profesjonalnych badań opinii publicznej, następnie szukamy ich pogłębionej interpretacji. Gdy IBRiS bada postawy społeczne Polaków, Forum IBRiS stara się ich zrozumieć, określać i nazywać ich oczekiwania, aspiracje i lęki. Analizujemy problemy społeczne, politykę i debatę publiczną korzystając z pogłębionej wiedzy o poglądach i postawach polskiego społeczeństwa. W podcastach, programach i na łamach serwisu internetowego Forum IBRiS goszczą wybitni naukowcy, uznani komentatorzy oraz eksperci w zakresie teorii i praktyki politycznej.